W dniach 10-11 listopada reprezentacja Młodej Luxtorpedy uczestniczyła w wyjeździe do Sokołowa Podlaskiego gdzie wzięła udział w VI. Biegu Niepodległości. Reprezentacja przywiozła 4 medale oraz dużo  niezapomnianych wspomnień.

12231264_915323961837019_929617950_n

Wyjazd rozpoczęliśmy z pod urzędu o godzinie 5:30. Korzystając z okazji tak dalekiego wyjazdu zawitaliśmy z wizytą na stadionie narodowym. Ekipa zobaczyła przygotowania do meczu piłki nożnej i miała okazję zwiedzić tak duży obiekt po raz pierwszy. Wizyta na stadionie była niespodziewana bo udało nam się przybyć do Warszawy nieco wcześniej. Następnie udaliśmy się na planowaną wizytę w Centrum Nauki Kopernik gdzie mali sportowcy mogli w atrakcyjny sposób poszerzyć swoją wiedzę. Trzygodzinna wizyta w tym obiekcie wydawała się dla wszystkich zdecydowanie za krótka.

20151110_155700

20151110_145429

Do Sokołowa Podlaskiego, które jest miastem partnerskim Czerwionki-Leszczyn, przyjechaliśmy o godzinie 19:00. Na miejscu znów czekały na nas atrakcje. Po kolacji udaliśmy się na miejscową pływalnię, gdzie spędziliśmy czas relaksując się przez godzinę. Noc dzieci spędziły w szkole, co również było dla nich nowym przeżyciem i jak się okazało okazją do licznych zabaw np. w chowanego.

20151111_103001

Dzień Niepodległości

Dzień drugi to dla nas dzień startu. Zjedliśmy śniadanie, a o godzinie 13:00 stawiliśmy się na miejsce startu do VI Sokołowskiego Biegu Niepodległości. Biegi były na krótkich dystansach w 4 kategoriach. My swoją reprezentację mieliśmy w każdej kategorii. Na początek dzieci do IV klasy i młodsze. W tej kategorii wystartowali: Kuba, Łukasz, Witek, Zuzia, Magda. Na otwarcie zdobyliśmy dwa drugie miejsca, które zajęli Kuba Stępniak oraz Magda Kardela.
W drugim biegu (klasy V- VI) wystartowali: Julia, Natalia, Adela, Kuba, Darek. I tutaj niestety nie udało się nam zdobyć miejsc na podium, ale duży doping pozostałej części grupy dał znak Sokołowi, że Czerwionka-Leszczyny przybyła z wizytą.

20151111_143330

20151111_143538
W biegu klas gimnazjalnych reprezentowali nas: Michał, Wojtek, Marta i Gosia. No i to właśnie Gosia zdobyła tutaj 3 miejsce po dzielnej walce. Bieg ten odbył się na dystansie 2,6km na dwóch pętlach. Po pierwszej pętli Gosia była na 5 pozycji ale wola walki sprawiła, że Gosia Ściseł stanęła na trzecim stopniu podium.
Na deser odbył się bieg OPEN dorosłych. Wystartowali w nich Rafał Żak i Michał Toman. Świetnie spisał się Rafał, który nie pozostawił złudzeń pozostałym rywalom i z dużą przewagą wygrał bieg.
W dobrych humorach zjedliśmy obiad i wyjechaliśmy z bagażem przygód do domu.

12242233_915323008503781_809937178_n

Tego dnia o Czerwionce-Leszczynach w Sokołowie Podlaskim było głośno. Liczymy, że częściej uda nam się organizować takie wyjazdy. Dla dzieci była to niezwykła atrakcja, a dla dorosłych i delegacji UGiM Czerwionka- Leszczyny możliwość wymiany doświadczeń.

12231567_915322758503806_166710983_n

Podziękowania

Dziękujemy Panu Burmistrzowi i władzom UGiM Czerwionka- Leszczyny bez których wsparcia ten wyjazd nie byłby możliwy.  Tutaj wielkie podziękowania dla Pani naczelnik Wydziału Promocji – Krystyny Jasiczek – za koordynację całego przedsięwzięcia.
Dziękujemy władzom Sokołowa Podlaskiego za gorące przyjęcie. Szczególnie Panu Dyrektorowi OSiR Krzysztofowi Iwańskiemu.

A już w grudniu spodziewamy się delegacji z Sokołowa Podlaskiego na 4. Biegu po Moczkę i Makówki, ponieważ zostawiliśmy tam 12 zaproszeń na nasz bieg.